OINTRESSANT INLÄGG VARNING !!

Har precis ätit middag, blev fläskkotlett med potatis och ärtor,mmh.. tänk er mig som har varit sjuk i 3 dagar inte inte träffat ngn eller pratar med ngn hur o social man har varit ?! självklart tar man första bästa stund och gör den rolig, ja eftersom det var ärtor på bordet kan ni ju lista ut vad jag gjorde med dem. TÄNK PÅ ELISABETH I MADICKEN. asso jag är skit flummig. hjälp mig någon. väldigt ointressant inlägg tycker jag.
jag behövde skriva av mej, eller det kanske är bättre om jag skriver av mig på novellen som jag typ måste skriva förhand, eftersom word på min data är cp i huvudet och kan dödödödödö.
mamma kom hem med ett par semlor eftersom det är fetisdagen idag, på tal om blåbär.
ha det bra / eran ointressanta Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback