Miccan´s dag

Godkväll!
Dansen idag var as kul. Längtar skit mycket till nästa vecka!!
Men idag iallafall så har jag vart i skolan, de var helt okej. Förutom att jag blev lite arg på några killar, haha de var skit kul. Sen var jag och Jennifer hemma hos mej. Sen gick vi till bussen, men de kom ingen buss. Så jag ringde SL och då stog alltså bussen som vi skulle åka med och vänta på en bärgare. Så hennes mamma fick skjutsa oss. Så vi blev sena till dansen. Så jäkla typiskt. Helt frusna var vi också. Sen när jag kom hem från dansen duscha jag, var på skutan. Och jag kom på för en stund sen att de var ju "Andra Avenyn" idag, men de missa jag. Ska kolla på datan sen. Men nu ska jag plugga till SO prov,
Godnattpuss / Miccan ♥


Början av 8an, de var ett tag sen nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback