Here we go again



Vet ni hur taggad jag blir på att blogga när jag läser andras bloggar eller? Tills jag upptäcker att jag inte vet vad jag ska blogga om. Haha! 

Har iallafall haft en skit mysig dag med Jennifer. Vi har ätit, badat, åkt moppe som faaaan!
Har klippt mej också. Bara topparna. Men det blev bra! Tack Denice!
Nu på kvällen åkte vi till gunsjön (bilden där uppe) och bada med Martin, Fredrik. Trevligt värre!
Men nu håller jag på att bli sjuk typ. Hosta, hals, förkyld. Inte bra till lägret nästa vecka...

Juste, vi åker ju på gympaläger på lördag. Vi ska bo på ett botell, haha, har aldrg hört ordet förut. Men det hette så. Och där finns det fritt internet. Wohoo, jag tänker nog ta med mej datan om det inte blir för krångligt. Bra va? :D

en till grej, jag har ju massa pengar sen jag fyllde år och har aldrig vetat vad jag ska köpa. Men nu tror jag att jag har bestämt mej, det blir en mobil. Jag har ju en sony ericsson vivaz nu. Men jag har tröttnat på den totalt. Haha, har haft den typ 1 månad och nån vecka. Men endå. Jag vill ha en ny!

nu ska jag ladda ner musik. busigt. pusshejj miccan ♥

Kommentarer
» kajsa :)

jaopp (:

fin bild :D:D:D<33

2010-07-27 // 23:11:29
URL: http://liitefinare.blogg.se/
» Anonym

till miccan!

jag jobbar på ica roslagshallen i häverödal,

saknar dej med<3333333

2010-07-28 // 00:19:29
» Anonym

haha från mig alltså, kommentaren innan xd

2010-07-28 // 00:19:49
URL: http://jusv.blogg.se/
» Fotoemilia

Härlig bild :)

2010-07-29 // 16:24:36
URL: http://fotoemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback