hur vi bor ?!

HejHej bloggen, Jag sitter på jasmines dator just nu för att den hade otroligt sköna knappar.
Prata precis med mamma och linnea i telefonen, dem verkar ha det bra i stockholm. Jag kanske ska berätta hur vi bor, vi bor på ett mysigt botell några meter ifrån hallen, vi är ensama den här veckan som har hallen så vi har den helt själv och tänk det är 200000 redskap, hur nice?! Precis brevid vårat "hem" så ligger BODA BORG, ett äventyrs "hus" skulle man kunna kalla det , eller till och med "Fångarna på fortet" haha.
Duscharna och omklädningsrummen är mycket bra, jag och kajsa.e duschade läängst av alla för vi stod och cp:ade oss, och då menar jag verkligen det.. haha, det var askul.
Klockan 22.00 ska det vara tyst på botellet men tror du att det kommer vara tyst i det rummet jag sover i eller? haha, jag är i pratrummet kallas det.. Imorgon frukost vid 08.00 träning vid 09.00 jag tänker gå upp 5 minuter innan frukosten och gå i pyjamas till matsalen som är 1 meter ifrån vårat rum.
nu väldigt långt inlägg men nu vet ni i alla fall hur det är lite granna och hur mysigt vi har det.
VIÄRNOGDENBÄSTAFERENINGEN !!! (??)
puss jennifer
fulaste bilden ever..

Kommentarer
» Isabell Petersson - Bellaisit.blogg.se

finaste bilder ever! ♥

2010-07-31 // 23:26:05
URL: http://bellaisit.blogg.se/
» Isabell Petersson - Bellaisit.blogg.se

saknar er ! :(<3

2010-08-01 // 12:39:33
URL: http://bellaisit.blogg.se/
» Amanda

Vad söt du är :)

2010-08-01 // 14:25:29
URL: http://amaandaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback