Eriksson ♥ Sjöman

klockan är 08.03 och jag ska till skolan snart, blir en skön dag eftersom jag får träffa min sköööning today.
Igår på träningen så var det kul, allt gick ungefär bra, förutom det sista eller jag ville det men Jossan och Amanda kletade ngn sorts typ tigerbalsam som foundation under mina ögon, det gjorde som in i helvet ont. det sved när jag gick i mot vind och skulle öpnna ögonen, Amanda och Jossan log och asgarva verkligen. HAHA ! det var både kul och ont.. Efter gympan i skolan så tar jag mej ner på stan med min sköööniing, så hittar vi väll på ngt mysigt. Behöver prata med den bruden. Nu ska jag trippa av inlägget.

kiss J

kommer ihåg det här !


Kommentarer
» kajsa engström :)

kommer oxå ihåg <3333333

2010-03-24 // 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback