@ Muuuuuuuuppen

Skit snygg design, tack Julia & Malla (:

Men träningen idag var mupp. Eller det var jag som var mupp. Jag var jävligt trött.. inte konstigt efter 4 timmars sömn men.. !! Först så var jag jävligt trött och tråkig som sagt. Sen i slutet så blev jag as flummig och skratta åt allt som hände. Jag skrattade åt Nora i minst en halv timma.. haha! Det var as kul! Men jag lyckades iallafall med ett varv på 3 timmar. Haha! Men sen påväg hem stanna vi vid donkey, muums! sen kom jag hem åt glass, duscha. Ja jag är en tjockis! Men nu ska jag skriva på den där jävlans engelska uppsatsen som jag satt uppe om nätterna förut och skrev. Jag måste skriva om hela för det blev inge bra. Great! Jag kommer aldrig lyckas skriva 4 sidor, men jag blir jävligt nöjd över mej själv om jag lyckas med 1-2 sidor..
/Miccan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback