Igår & Idag

SOOOORRY!! Jag lovar att ge mej smisk. Detta är bedrövligt och ska inte upprepas!

Men nu kan jag berätta lite om gårdagen och idag. Jag var ju med Amanda & Jossan igår. Hemma hos Amanda. Så först gick vi runt i norrtälje lite. Amanda tog hål i örat. Men sen gick vi hem till Amanda var inne på datan, gjorde korvstroganoff. När Amanda började hälla i lite av allt möjligt utan recept trodde jag och Jossan att det inte skulle bli så lyckat direkt. Men det blev det! Skit gott. Sen så bytte vi om och sånt och började knalla iväg till träningen. Påvägen dit går vi förbi tössen och tar en snabbfika. Negerbollar. När vi nästan är framme möter vi några i gympagruppen. Dem berättar att träningen är inställd för att det är så mycket snö på taket. Så det var ju bara att vända och gå därifrån. Vi gick och handlade godis och satte oss och snacka. Sen åkte jag och Jossan hem. Vi gick till skutan. Sen gick jag hem och duscha. Och sen gick jag tillbaka till skutan. Efter skutan gick jag och Martin hem till mej och sov över. Vi kolla på filmer. Och idag så har vi vart inne på datan och vart på skutan nu på kvällen. Yes, inte så mycket mer har hänt i mitt liv. Men nu ska jag kolla på dagens "Andra Avenyn" avsnitt.
Ni får ha en trevlig kväll! Puss /Miccan
Här kommer lite bilder från igår ;)
Vi tog massa fler bilder. Men dem har Amanda.

Kommentarer
» lisa

martin och miccan sitter i en säng och S-T-R-U-L-A-R

haha jag kom påen egen dära :P <3

2010-03-04 // 16:49:24
URL: http://beaalskarmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback