always

TJA OCH FÖRLÅT. eller nej föresten. TJA.

haha, skrev först förlåt för jag inte hunnit eller haft tillgång till att skriva idag. men sen kom jag på att jag fan heller ska säga förlåt för de. haha. jag är bra ändå.
duscha typ nyss. har vart på träning. det gick väl inte sådär super menmen. det kan inte alltid gå bra. har vart i skolan idag också. inte det roligaste att 3 mobiler, 1 ipod och 1 koss hörlurar blev snodda av ***** på gympan.. hoppas fan att h*n åker fast! jävla idiot.. ! har vart hos doktorn idag också. gjorde ju ultra ljud på mina lår. men dem såg inget fel. och dem vill inte göra någon rönken (ingen vanlig skelett rönken..) för det är typ inte så bra när man är såhär ung. så de försöker oftast undika det. men vi får se hur det blir med allt. nu blir det film så vi hörs imorn.
/miccan

haha, ooooold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback