closer

chacha.
kom nyss ut ur duschen. träningen idag gick bra. har bara ett helvete ont i mitt knä. men livet fortsätter ändå. imorn är det fredag och det ska bli så jävla skönt. plus att jag inte ska gå i skolan hela dagen. det blir bara halva. för alla som går i 9an i norrtälje kommun får åka till roslags skolan och gå på någon framtids grej som handlar om gymnasie grej typ. man får stanna i skolan och jobba om man vill. men aldrig att jag tänker göra det. såklart man åker med lixom. men nu ska jag gå och klä på mej.
kyssN miccan 


snyggisar i karlskrona på gympa tävling! :D


Kommentarer
» sandra

till jennifer : jag kollar på de blåå.. ? <3

2010-09-24 // 07:23:46
URL: http://coolastesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback