.

Jag saknar dig, jag saknar dig så jag inte finner några ord till det..
Det bästa jag haft i mitt liv är borta,
jag minns inte hur det såg ut innan du fanns i det
och nu när du väl är på väg ut igen vill jag bara blunda
för verkligheten kommer ikapp mig mer och mer
och det bara svartnar och gör ondare för varje sekund som tickar iväg..
Någon där uppe har förbjudit mig från att glömma eller sluta älska dig
Jag saknar dig, jag saknar dig så jag inte finner några ord till det..
Det bästa jag haft i mitt liv är borta,
jag minns inte hur det såg ut innan du fanns i det
och nu när du väl är på väg ut igen vill jag bara blunda
för verkligheten kommer ikapp mig mer och mer
och det bara svartnar och gör ondare för varje sekund som tickar iväg..
Någon där uppe har förbjudit mig från att glömma eller sluta älska dig
/mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback