HAHAHAHAHHA !!!!!!!!!!!!

Det var tre män som satt och pratade och den första sa ''jag slår vad om att jag har minsta händerna i världen'' och så sa den andra ''jag slår vad om att jag har de minsta fötterna i världen'' då sa den sista mannen ''jag slår vad om att jag har den minsta kuken i världen'' de tre männen skulle kolla i guinnes world records boken om det var sant de hade sagt.
Den första hade inte heller de minsta händerna i världen. och den andra hade inte heller de minsta fötterna i världen. och då kom den sista mannen och svor ilsket ''Vem i hela helvete är justin bieber??!''
Det var tre män som satt och pratade och den första sa ''jag slår vad om att jag har minsta händerna i världen'' och så sa den andra ''jag slår vad om att jag har de minsta fötterna i världen'' då sa den sista mannen ''jag slår vad om att jag har den minsta kuken i världen'' de tre männen skulle kolla i guinnes world records boken om det var sant de hade sagt. Den första hade inte heller de minsta händerna i världen. och den andra hade inte heller de minsta fötterna i världen. och då kom den sista mannen och svor ilsket ''Vem i hela helvete är justin bieber??!''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback