Jag älskar dig.

Jag hatar det här, att somna gråtandes för att jag älskar dig så! Det har aldrig vart såhär förut men nu den senaste tiden tjafsar vi varenda dag och jag hatar det. Det är det hemsk, jaghatardetjaghatardetjaghatardet. Jag vill att allt ska vara som det var för några månader sen! Det är hopplöst hur mkt jag älskar dej, du är min ända vän jag kan prata med till 100 % och du är den Bästavän jag någonsin haft! Vi sa ett föralltid, and it will be that!
Du är guldvärd och jag hoppas du förstår det !
/ DIN JENNIFER

Kommentarer
» Miccan

såklart jag hatar det också. men aa.

älskar dej också, och kommer alltid göra.

bästa bästavän <3

2010-09-11 // 11:47:10
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback