jahaja

tjafan!
sitter i mitt rum med dunkande musik och läser bloggar, kollar facebook.
föresten så är jag på fett bra humör. underbart. det var ett tag sen !
Träningen idag gick väl bra. Hände något med knät bara. asså jag blir galen, alltid ska jag ha ont någonstans. är det inte där så är det där och är det inte där så är ta mej fan DÄR ! haha. eller nej det var inte kul. inte skratta.
men nu ska jag nog slå på en film eller göra något annat. det är skit varmt här inne men jag orkar inte gå och öppna dörren.. haha!
/mickipickipäronpung

haha, någon gång idag :P

Kommentarer
» Richard

ursäkta mig men jag råkade skratta ändå hihi :P

2010-09-12 // 22:05:17
URL: http://richen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback