MITT LIV !

Idag under dansen precis när jag kämpade för mina situps fick jag verkligen en känsla att jag älskar mitt liv.
Jag älskar min livsgång och den är perfekt. Jag tränar 6 dagar i veckan och det är det som gör mig glad, det är min livsstil att träna.. det är nog det roligaste som finns.. Men sen har jag också en massa annat som gör mitt liv värt att leva tillexempel Alla Gymnaster, alla dansare, MIKAELA SJÖMAN, En massa kompisar, och en massa killkompisar och självklart min familj! Jag har det bästa som finns och jag skulle aldrig byta ut ngt av det här.
Och sen undrar alla hur jag lixom hinner vara med alla kompisar, men det är klart jag hinner..

Mikaela Sjöman har verkligen det där lilla extra som oftas inte alla andra har, jag har nog den bästa kompisen i världen. SÅ BACK OFF BIATCHES!



I VINTRAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback