No other one

Jag är skit trött. Det är jobbigt att gå upp så tidigt och lägga sej sent, gå typ tusen timmar i skolan och massa. När jag tar över världen ska jag införskaffa fler helger! Skönt.
Just nu sitter jag i soffan i mitt rum. Väldigt chill. Skolan gick väl ganska bra idag förutom att vi hade en värdelös vikarie i matte och Antje i NO och har en puckad i SO. Efter skolan gick jag till eftis och satt och skratta åt ett retard där ett tag sen gick jag hem och nu sitter jag här och vill hitta på något. Frågan är vad. Det återstår att se.
Haha, men vi hörs senare! /miccan

Bild från i vintras. jag och kära jossan på bilden. och kära amanda har tagit den ;)


Kommentarer
» amanda

ååå, i miss u.

2010-09-13 // 22:03:23
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback