pöss

shit vad trött jag har vart hela dagen verkligen. Kan ju ta och berätta lite om när jag var hos doktorn med låret iallafall. Asså han visste inte vad det var. Det kunde vara en skada i muskeln. Men han skicka vidare mej på att jag ska göra ultra ljud i låret. haha! och sen till en sjukgymnast. Hoppas fan att det blir bättre snart.
Har iallafall vart på skutan idag. Det är en fritidsgård för de som inte vet. Det var skit kul. Träffa mysigt folk och busa som fan. Hade tänkt att gå och lägga mej snart. Hoppas det iallafall. Måste gå och lägga mej tidigt. Juste, jag hade skolfoto idag också. Försov mej i morse så fixade mej på tio minuter. Lyckat? haha nej verkligen inte. 
hörs imorn! /mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback