only time

godmorgon bloggen!
eller de är inte morgon längre men ändå :P
igår så åkte jag med mamma, pappa och några till norrtälje, dem skulle käka. men jag hoppade av vid donken där matte, musse, martin och robban var. så jag satt där med dem en stund. sen åkte jag med dem till sättra någon timma hem till robban. sen hem till mej. så kom martin efter ett tag och sov här. så han åkte hem för inte så länge sen. det är träning idag. najs! skulle tränat igår men det gick inte för det fanns ingen skjuts och det är ändå bra för mitt knä att få vila. jag har tydligen en bristning på leden i knät. ska fråga doktorn på tisdag när jag ändå ska dit med mina lår.
/miccan

haha, snyyyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback