hejhej! :D

Hej pluttisar!
Dagen har vart jätte lång, idag var jag i kyrkan för att bli konfirmerad längre fram! Efter det åkte jag och köpte hårfärg! Jag ska färga håret! mohahaha, vilken färg? detni, gissa på! Sitter och snackar med Olivia på msn!
Jag älskar den bruden alltså! Hel skön, Igår fick jag en present av henne! Ett jättefint armband som man ofta köper utomlands iallafall är den brunsvart flätad, verkligen jättefin sen fick jag en kräm som luktade himmelskt gott och den glittrade också! +++ ! Tack så mycket olivia, det var jätte snällt av dig!
i miss y!
pusshej, uppdatering senare kanske! <3
LOVE!

Kommentarer
» Olivia <3

Hahaha, Love u ! <3 <3 <3

2010-09-30 // 09:20:47
URL: http://ovl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback