full rulle

Är helt slut efter dagen! 

Hannes, Olivia och Emil sov ju här inatt och när vi vakna gick vi hem till Steffi och Borak. Sen så bestämde vi oss för att åka och käka på donken. Så då tog jag och Olivia moppen och alla andra tog bussen. Sen så åt vi där och när vi kom hem igen åkte jag hem till Moa och tittade på hennes kattungar. Fyfan vad söta! Hoppas vi köper en.

Sen iallafall så gick jag hem till Steffi och var med alla igen. Sen hämta Wille mig och vi drog till pizzan. Fast jag titta bara på när han åt. Sen var jag med han tills de blev jättebråttom till träningen så då skjutsa han hem mig och sen gick jag i regnet till träningen. Sen efter träningen har jag och pappa fixat lite grejer och jag har ätit och duschat och så. 

Funderar på att gå och lägga mig nu. Ovanligt för mig. Men måste vara snäll mot min kropp ibland! /miccan 


haha Wille & Jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback