gårdagen

Dagen började med att jag åkte och hämta Kajsa med moppen. Sen så kom Wille, Tom och Ck och hämtade oss och vi åkte runt i Norrtälje med hög musik. Vi åt på donken, var på Roden och lite så. Så efter två timmar åker vi tillbaka till Bergshamra och hoppar på bussen så åker vi till stan.

När vi kom fram så var de nån tant som visa runt oss på Dramaten i en timma och sen så hade vi två timmar vi fick gå runt på stan fritt. Så då var jag med Kajsa och vi åt på donken och var med om massa knäppa grejer. Haha endel sjuka saker. Vi gav våra mackor vi fick från skolan till uteliggare och våra juicer också. Fan vad glada dem blev. 

Men sen så skulle vi tillbaka till Dramaten och så tittade vi på "Romeo & Julia" , den sög hårt. Men i pausen kom det fram två as snygga killar till mig och Kajsa iallfall. Det gillas ;) 

Teatern var i lite mer än tre timmar så kom hem vid 00.00. Då hoppa jag in i duschen och sen kunde jag inte sova för min huvudvärk. Så jag grät. Vad är de för fel på mig?? Men jag hade jävligt ont. 

Sen så idag tog jag iallfall min egna sovmorgon så jag kom till skolan vid tio. Ni vet hur man brukar känna sig trött i ögonen när man vaknar? Så har jag känt hela dagen så nu ska jag sova. GODNATT 




/miccan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback