Hata Stockholm!

Sitter hos Fanny. Vi har nyss vart ute och suttit i bondgården med kalvarna. Juste, jag har fått en kalv! Döpte den till Grynet. Så söööt. Annars så har jag vart i stockholm idag. Firade min gammelmormor. grattis på 86 årsdagen gamla gumma! Nej men de var trevligt det. Väldans länge sen jag träffa henne ju. Kan ju också berätta att jag hatar stockholm. Skulle inte ens bo där om jag fick betalt. Skulle aldrig ens gå på gymnasiet där. Uuuusch! Min facebook blev ju hackad för typ två dagar sen men jag fixade det och nu tror jag att den blivit de igen :s men jag har den som gjorde dets msn. Vet någon hur man kollar vem som äger en e-postadress? /miccan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback