Igår/Idag

Hemkommen från träningen, helt slut. Det var en grymt träning men har galet ont i ryggen nu efteråt. 
Annars så var jag ju med Snöret, Anden, Malin, Musse, Fille, Kajsa, Hannes, Olivia och Alex hemma hos mig igår. Sen drog några hem och några tog mopparna till Norrtälje för att handla korv på Statoil. Men sen efter det vid typ 03 på natten så åkte alla hem men Musse sov kvar här. Vi låg och titta på "Dr.Mugg" i 2 timmar på natten. Så jävla kul. Skratta som fan. Sen så på morgonen fortsatte vi titta och sen kom Fille och Kajsa hit. Sen drog dem till Norrtälje och vi bara softa. Sen åkte han hem vid fyra och då åt jag tårta med lite gäster. Pappa fyller ju 37 år idag. GRATTIS PAPPA! :D Sen gick jag till träningen. 

Just nu är jag med Anden och Hannes. Snart blire käka och duschen. Puss /Miccan 


Haha! Grattis Pappa på 37 årsdagen, din gamle man! ;) Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback