Onsdag 13/4

Hellihallå!
Sitter här och är redo för ännu en natt med sängen. Jag är riktigt jävla piss trött efter en halvdag i skolan och en halvdag sittandes på ett sjukhus. Farbor Doctorn trodde det kanske kunde vara reumatism men skulle skicka vidare mig till en som kunde det. hoppas jag inte har det. Och det var en kille i min klass som sa att om man har reumatism så får man röka marijuana?! stämmer det?
Sitter och Chattar med Felicia, som föröverigt är min drog. höhö. Vi snackar om allt mellan himmel & jord, vilket är riktigt skönt. loveu

puss jennifer

p.s JAG ÄLSKAR VERKLIGEN JUSTIN BIEBER


babe, babe,babe oooooh.

Kommentarer
» felicia

älskar dig jentan!! <3<3<3<33

2011-04-20 // 18:34:25
URL: http://feliciahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback