soliga väder!

Hej alla solstrålar! En liten mobilblogg från soliga altanen. Som sagt så ligger jag och solar på altanen med min. Syster. Vântar på att det ska bli eftermiddag så vi kan åka hem till kusinerna! Där ska vi äta gott och skratta mycket. Idag är det påsk och jag tror att dem flesta av er har letat påskägg och fått. Presenter, för det har i alla fall jag fått ;) Nu ska jag sola vidare Jennifer P.s förlåt för att det är glest med inlägg från mig, men min dator är paj och ska lämnas in idag. P.s 2 det kommer bli mobilbloggar framöver tills min dator är fixad, om vi har tur så kanske jag hittar en dator. P.s 3 man kan inte ladda upp bilder på mobilbloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback