trettonde april

Wille och Tom åkte nyss hem. Vi fixade lite med låtar som dem skulle dunka i bilarna. Själv får jag dunka i moppen i 2 år och 2 månader och 4 dagar till. Inte långt kvar nu ju tills jag fyller 18. Grymt. 
Idag har jag iallafall vart med Kajsa. Så jävla underbart. Vi åkte fem bussar mellan Riala och Norrtälje. Haha, vilket liv vi har! Vi åkte mot Riala direkt efter skolan men sen bytte buss mot Norrtälje. I Norrtälje åt vi donken såklart och sen handla på flygis. Sen tog vi bussen till Riala och sen bytte buss och åkte till Norrtälje och sen bytte buss och åkte till Bergshamra. Jag bara älskar oss asså. Sen så har jag vart på skutan och åkt en sväng och tagit in hästarna med Mimmi. Inget speciellt annat.

/miccan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback