09.36 En skoldag!

Tjobree bloggen!
Sitter i skolan med en jobbig huvudvärk till kompis, jag sitter själv i ett eget rum beacuse dem andra kollar på en film som jag inte vill se.
Morgonen flöt på mycket bra eller bra och bra hittade verkligen inga kläder så jag gick naken.. eller?
Men det ända vi snackar om i våran familj är vad vi ska packa,köpa,hur många dagar det är kvar, hur kul vi kommer ha det, och hur bra vädret är! Jag längtar alldeles för mycket, få komma bort från allt, så grymt skönt!
Och sen så är jag grymt sugen på att fota, jag tror jag ska ta min syster för det idag, om hon är på förstås annars blir det liv i luckan.

aja, ska försöka gå!
Hejsvejs / jennifer


p.s jag vill börja på gitarr


p.s2 jag har en underbar besteven


 DU HUR ÄN BÄSTAVÄN ÄR, OCH DU GÖR DET PERFEKT!


Kommentarer
» Miccan

jag älsakr dig bästavän. kommer sakna dig grymt mycket!

2011-01-31 // 17:19:31
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback