Bowling,skidor. Ingen sport för mig inte?!

Hemkommen från en dag med mamma och syster i norrtälje för att ha spelat en "match" i bowling! Jag tror helt och hållet rännan är min bästavän när det handlar om denna sport, mamma vann överlägset och slog in en strike!
Riktigt trevligt, imorgon kommer jag ha en hel del träningsvärk i fingrarna och armen!
Imorgon ska jag också jobba, känns grymt!
Och söndag ska jag,olivia, moa vara, fyfarao vad kul! Vi ska åka i kvisthamrabacken, eller åka och åka man kan rulla också!
Jag tror ingen annan sport än gymnastik fungerar för mig, det är så grymt svårt!
En liten resume av helgen!
Ses senare, och förresten! GRATTIS BLOGGEN PÅ DIN 1 ÅRSDAG! / Jennifer

Kommentarer
» Olivia <3

Va ? förstog inte riktigt nu ... :/ Hahaha, 98 som jag är ! PUSS !

2011-01-08 // 06:41:03
URL: http://ovl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback