my birthday !!

Igår fyllde jag år! :D GRATTIS TILL MIG. Därför det inte blev någon bloggning. Fick massvis med fina presenter, hoppa fallskärm, smycken, pengar, skor, väska, kläder, bikinis, piercingar och sen kommer jag inte ihåg. På morgonen fick jag frukost på sängen. Rostmacka med skagen och mjölk ♥ Underbart! Sen så kom släkt och så och fika och grejer. Sen åkte vi till Norrtälje och åt på Kina Restaurang. Sjukt gott och vi blev sjukt mätta! Sen på kvällen kom lite vänner och åt tårta och sjöng! Sen senare träffade jag Wille och Ck. Mycket bra dag faktiskt! 

Nu ligger jag i sängen och ska hitta på nått hade jag tänkt! 
/MICCAN 


Träffade mina största idoler på American Car Show i Norrtälje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback