semester.

Hallihallå!
Jag har inte uppdaterat någonting på grund av att jag inte har haft tillgång till internet men nu har jag det. 
Dem här dagarna jag varit off så har jag varit ute med husbilen med mina kusiner och wilsson´s family.
Vi har det alldeles för bra, helt okej väder och vi skrattar som aldrig förr typ.
Vi har firat Alvas födelesedag, varit på Leksand sommarland och imorgon beger vi oss till Orsas Björnpark, Europas största dessutom. Fattar ni hur jävla coolt det är eller? :) Jag är jävligt taggad i alla fall.
Ska stänga av datan nu för vi ska ner på en festival, gryyymt.
LOVE // Jennifer







Vill bara säga ett helskottas stort grattis till MIKAELA SJÖMAN som nu är 16 år!
Och att jag saknar mina charmtroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback