borta bra, hemma bäst!

Hemma <3
Känns grymt bra. Nu blir det andra gången på en hel månad som jag sover själv. Ska bli jävligt skönt. Kärlek till det. 
Annars så har det vart en skön dag. Sov hos Musse inatt. Sen på morgonen kommer hans mamma in och säger att det snöar. Och jag kollar ut och de gjorde det också. WTF?!?! Haha, men de var bara att ta moppen och åka hem till Fanny och ställa den där! Var bara nära på att dö två gånger. Sen gick vi till bussen. Jag åkte in till Norrtälje för skulle vara på ungdomsmottagningen vid tio. Så innan de var jag med Fanny på Roden. Sen så gick jag dit och sen åt jag och Fanny på donken. Kärlek till det också. Och MASSOR av kärlek till min Faneli <3 
Sen åkte vi hem till Fanny och båda somna på soffan. Sen har jag vart på skutan. 

Nu blire film! /miccan 

En bild på Faneli från våran powernap idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback