Tio sanningar om mig själv

1. Jag funderar på att byta efternamn till Straatman, för att det är så ovanligt.. (farfars efternamn)
2. Jag Dömmer folk väldigt väldigt fort, inte bra!
3. Jag hatar skitsnack och dem som flippar på ingenting.
4. Jag har ungefär 5 nära vänner, jag verkligen känner mig trygga med.
5. Jag älskar JUSTIN BIEBER!
6. Jag känner mig verkligen hemma hos Ebba & Olivia. love to you!
7. Jag är tränare för världens sötaste gymnaster.
8. Jag har gått på gympa sen jag var 2 år.
9. Jag är galet envis, om jag har fel har jag svårt att erkänna det.
10. Minst 5 gånger om dagen får jag höra hur liten jag är.

/ Jennifer


Kommentarer
» Olivia <3

Hihi, älskar dig <33

2011-05-05 // 15:46:39
URL: http://ovl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback